fredag 17. februar 2012

GiveAway: Valgfri hårpynt for 500 kroner!


Lille Martine selger masse håndlaget hårpynt fra Den lille prikken over i'en!

Vi er ordentlig stolte av å selge de flotte spennene med antiski. En genial idé som vår tidligere kollega Doris står bak! Vi har et spesielt og nært forhold til Den lille prikken over i'en siden det var hos Lille Martine det hele startet for snart fire år siden. I dag har Doris omlag 80 forhandlere rundt om i landet, men det største utvalget finner du hos oss! :)




Vi feirer den supre idéen til Den lille prikken over i'en med en GiveAway!
Vi trekker en heldig vinner som kan plukke seg ut valgfri hårpynt til kr 500!

Reglene er som vanlig:
Ett lodd for kommentar, to for kommentar og følger, og tre for kommentar, følger og link på din blogg.


Trekningen skjer torsdag 1.mars og vil bli annonsert her på bloggen.

Alle kan selvfølgelig delta, også de uten egen blogg:)

Lykke til og god helg fra Den lille prikken over i'en og Lille Martine =)

59 kommentarer:

  1. Så nydelige de var. Dette hadde virkelig vært noe for mine små frøkner ;)
    God helg

    SvarSlett
  2. Det er så mye å velge i fra Den lille prikken over i'en! Hadde vært så koselig å fått valgt seg ut sånne til jentene mine:) Uansett om jeg vinner eller ikke, Go hælg:D

    SvarSlett
  3. Veldig flotte spenner av god kvalitet!

    Mvh.
    Silja Lindahl

    SvarSlett
  4. Så flott hårpynt! Det hadde vært kjekt å kunne gi til niesen min som ELSKER slikt!!
    Trekker 3 lykkelodd jeg, og krysser fingrene for litt vinnerlykke;)
    God fredag og helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Jeg har siklet lenge på sånn hårpynt, men manglet jenta til å bruke de. Nå har jenta endelig kommet, så nå venter vi i spenning på at de lyse tustene skal bli lengere så vi kan begynne å pynte håret;o)

    Mvh Janicke Damsberg

    SvarSlett
  6. Det hadde vært perfekt for min lille prinsesse!
    Prøver lykken med 3 lodd, og ønsker dere en fortsatt fin dag :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  7. Prøver lykke med 3 lodd for søt hårpynt

    SvarSlett
  8. Jeg prøver med to lykkelodd! Håper på vinnerlykke ja. Nydelig!

    SvarSlett
  9. Eg tar 3 lodd,nydlig hårpynt:)

    SvarSlett
  10. Jeg tar to lodd, kommentar og følger :D

    SvarSlett
  11. Jentene mine elsker disse!

    SvarSlett
  12. Dette hadde jeg virkelig trengt til Mine to jenter Tomine og Maxine som skal være brudepiker 16 juni. Og bære noe på hodet fra prikken over ien hadde jo bare vært en prikk over brudepikene <3 to lodd på meg,

    SvarSlett
  13. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 3 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. 2 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg trekker 1 lodd. :) Tipser i samme slengen om min egen gi-bort. :)

    SvarSlett
  16. Tar veldig gjerne 3 lodd og krysser fingrene for gevinst, hadde passet perfekt med hårpynt til bryllupet :) :)
    Mvh: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  17. ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    Tar 2 lodd=)
    Veldig fin giveaway! :)
    Gleder meg til å følge deg på bloggen videre:)

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    Ha fortsatt en fin uke
    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hei,

    Jeg har gjort alt som skal til for å få 3 lodd.

    Har linket til giveaway på bloggen min :)

    Håper at jeg vinner, har ganske lite hårpynt når jeg tenker meg om...

    Ha en fortsatt fin dag, og lykke til alle sammen!!!

    Klem <3

    SvarSlett
  19. Kjempeflotte spenner, jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  20. Så søte :D jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  21. Fantastisk fin hårpynt! Jeg deltar med 2 lodd. hege@bueng.net

    SvarSlett
  22. De spennene er kjempefine og sitter utrolig godt i håret :) tar to lodd :))
    Klem

    SvarSlett
  23. Jeg blir gjerne med:)
    1 lodd:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  24. 2 lodd fra meg :) Kommentar og følger :) Kommer nok en link på siden også, men det har jeg ikke tid til akkurat nå ;)

    Har en giveaway på siden min også, velkommen inn :)

    SvarSlett
  25. Vi får aldri nok av disse! Selv om vi har handlet mange av disse hos Lille Martine gjennom flere år hadde det vært kjempestas å kunne utvide samlingen av nydelige og supergode spenner til sommeren (... 2 lodd, har ikke blogg). Håper det blir oss!

    SvarSlett
  26. Har ei frøken som fylte 4år på fredag, hun har brukt spenner fra dere siden hun var bittebittelita. Finnes ikke annet alternativ!:)

    SvarSlett
  27. Trekker 2 lodd opp av hatten, super premie ! :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  28. Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd! http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/02/vinn-harpynt.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  29. Et lodd :D

    stini95@hotmail.com

    Stine

    SvarSlett
  30. Eit lodd på meg :-)

    Katrine_M_90@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Vi elsker alt som "den lille prikken over i'en" lager. Og prinsessen får aldri nok!

    ella_d87@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Kjempemye flott til mine to prinsesser!
    Jeg tar to lodd, kommentar og følger :-)

    Hilsen Cathrine
    cathrine_79@yahoo.no

    SvarSlett
  33. Heisann, elsker disse spennene og med to jenter har det blitt en del:) vil gjerne være med med 1 lodd.

    stinek1@hotmail.com

    SvarSlett
  34. jeg er med,2 lodd.:)

    SvarSlett
  35. Hei.
    Nydelig hårpynt som sitter godt:)
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  36. Hei! Jeg blir gjerne med (1 lodd).
    Hilsen Paulien (paulien_van_hoogen at hotmail.com)

    SvarSlett
  37. Såå herlig giveaway, med tre jenter i hus så kommer en slik giveaway godt til nytte ♥ 2 lodd på meg, Tvitvi
    -Beate-

    SvarSlett
  38. Jag är gärna med, en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Gikk opp ett lite lys for meg da jeg snopet meg den første hårpyntet fra den lille prikken på ien. Jeg å mine to små jenter ønsker høyt å utvide samlingen, krysser fingrer å tær for vinnerlykke, trekker 2 lodd.

    Jeanetthansen69@hotmail.com

    SvarSlett
  40. prøver meg på et lykkelodd jeg!

    SvarSlett
  41. Dette hadde vært fint for mine to prinsesser. Et lodd til meg.

    SvarSlett
  42. Dette har vært mitt i blinken for snuppa mi som er 2 år og har masse hår :-) bruker mye hårpynt også fra DEN LILLE PRIKKEN OVER I EN <3 Kjempe bra hårpynt :-)Klem fra anitarygg@yahoo.no

    SvarSlett
  43. Ett lodd, og krysser fingrene for at toåringen som ikke akkurat kan kalles hårfager får pynte seg litt snart hun også!

    Eva S.R.

    SvarSlett
  44. Hei,
    jeg trekker 2 håpefulle lodd! :)
    Ha en fin dag!

    Mari Ann

    SvarSlett
  45. To lodd på meg, for kommentar og følger :)
    Kjempefin give away dette :D :D

    SvarSlett
  46. 2 lodd på meg, følger og kommentar.

    SvarSlett
  47. Utrolig fin hårpynt, i motsettning til vanlige spenner sitter det fast også :)

    SvarSlett
  48. Så fine spenner!

    Jeg tar to lodd! Kommetnar og følger:)

    tvitvi

    SvarSlett
  49. Hei. Med tre jenter under 8 år og alle med langt hår er vi storforbrukere av hårpynt.
    (En av jentene har bursdag den 1. mars) og jeg tar gjerne et lodd.
    Så sier jeg tvi tvi for vinnersjansen.
    Mvh Siggi E.

    SvarSlett
  50. Virkelig mye fint til KROnPRINSESSENE mine, så prøver lykken med full pott!
    Altså 3 lodd på meg ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  51. Åå, så nyydelige! Jeg vil veldig gjerne være med med 2 lodd; kommentar + følger :) linda_nysveen@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Trekker 2 lodd! :o)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  53. Jeg prøver lykken med 1 lodd
    Mvh Monika Taarneby (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  54. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  55. Jeg vil være med i trekningen. To lodd til meg! :)
    Ha en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia. (pia_sofi@hotmail.com)

    SvarSlett
  56. Hei! Hei!

    Jeg har ikke blogg,
    men elsker slik hårpynt,
    så jeg vil gjerne delta med 1 lykkelodd.
    Mitt eldste barnebarn, Malene på 6 år med lange lyse lokker har alltid brukt forskjellige spenner, til nå mest i rosafarger. Hun er rosafan på sin hals, men nå når hun begynner å bli større, så er det selvfølgelig andre farger som også gjelder. Kan vel ikke fortsette å bare ha alt i rosa. Hun ligner faktisk litt på bestemoren sin når det gjelder farger, jeg er også rosa-rosa-fan, men også alle lillafarger, svart, hvitt osv.
    Håper jeg vinner, da hadde Malene virkelig blitt glad over å kunne plukke ut så mye hårpynt.

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett