fredag 18. juni 2010

Give Away!

Nå har du sjansen til å vinne en supersøt postkasse fra Bruka Design, i valgfri farge!


 Dette foregår på den vanlige måten her i bloggverdenen:

Du får 1 lodd for å legge igjen en kommentar under dette innlegget.
Du får 1 lodd for å linke til denne Give Away'en på bloggen eller facebook-siden din.
Du får 1 lodd for å legge deg til som følger av denne bloggen.

Tilsammen kan du dermed få 3 lodd, noe som øker vinnersjansene betraktelig! Og er du ikke førnøyd med 3, kan du alltids prøve deg på facebook i tillegg, da vi trekker en postkasse blant våre følgere der også ;)

Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar. Alle kan melde seg på Give Away'en, også de uten egen blogg!

Trekningen skjer 1.juli og vinneren blir annonsert her på bloggen :)
Lykke til

70 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne vinne en fin postkasse :) Er følger også, så jeg tar to lodd :)

    Veldig fin blogg du har laget :)

    Klem Wivi

    SvarSlett
  2. Så fin postkasse! Jeg tar 1 lodd;)

    Hilde

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Den postkassa har jeg hatt lyst på lenge! Tar ett lodd jeg :)

    Anita

    SvarSlett
  5. Jeg er gjerne med på 3 lodd :-D
    Og krysser det jeg har av fingre og tær for at jeg er den heldig her inne hos deg!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. Vil ha vil ha !!!
    2 lodd til meg :)))

    God helg !

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  7. Flott premie! Jeg vil gjerne være med. Følger også, så jeg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  8. For en fin premie og blogg. Jeg tar 2 lodd takk:)

    Hilsen Tonje

    SvarSlett
  9. Fiiin blogg og fin premie:)
    Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Stiller meg pent i køen og trekker et lodd:))
    Flott blogg!! Legger inn link hos meg.

    SvarSlett
  11. Gratulerer med flott blogg:) Tar gjerne to lodd på denne postkassa jeg:)

    SvarSlett
  12. Så bra med blogg:) det blir 3 lodd her da:)

    SvarSlett
  13. vil selvfølgelig ha et lodd! :)

    inger karin

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne ha noen lodd ;)
    Søt og fin blogg!
    Tina

    SvarSlett
  15. kjempefin blogg :) tar gjerne to lodd :)

    SvarSlett
  16. Jeg tar et lodd:)

    Fin blogg, kommer sikkert til å titte innom her igjen:)

    SvarSlett
  17. Jeg prøver lykken med 1 lodd :)
    Den postkassen er rålekker!!!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  18. Heisann!

    Jeg vil veldig gjerne være med på din flotte give away med 3 lodd:o)

    Har linket give awayen på bloggen min: http://hekle-hulen.blogspot.com/p/give-aways.html

    Ha en super fin kveld!

    SvarSlett
  19. Stiiilig!

    Jeg tar to lodd

    Lottemora

    SvarSlett
  20. Heisann! Skulle gjerne bodd i Trondheim, men jeg får nøye meg med to lodd i trekningen! Koselig blogg!

    Hilsen fra cccc

    SvarSlett
  21. Heihei!
    Datt over siden på kveldens lille bloggrunde. Denne postkassen har jeg såå lyst på og de er utsolgt for hvit i de butikkene som selger her jeg bor, så jeg vil veldig gjerne prøve lykken her! :)
    Tar 3 lodd og krysser fingrene!

    Klem June

    SvarSlett
  22. Heia!
    Jeg vil veldig gjerne være med konkurransen din og tar 3 lodd!
    En vakker dag til deg!
    Hilsen Janette

    SvarSlett
  23. Oioi! Så gøy :)
    Dette vil jeg selvsagt være med på.
    2 lodd, siden jeg legger meg til som følger også.
    Har en sommer give away inne hos meg og.
    Kom gjerne innom en tur!

    klem C

    SvarSlett
  24. Jeg trekker 3 lodd! Her var det mye fint og disse postkassene er rålekre! Tvi, tvi!

    SvarSlett
  25. Heisann! Jeg blir gjerne med. Har laget innlegg i giveawaybloggen. :)

    SvarSlett
  26. jeg tar gjerne 2 lodd.

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  27. Hei.

    ÅÅÅÅ... Sånn postkasse har jeg ønsket meg lenge. Derfor må jeg ta 3 lodd og krysser fingrene.

    Stor klem Mona C

    SvarSlett
  28. Hej, är gärna med och tävlar hos dej om den fina postkassen. Jag deltar med 2 lotter,tack. Hoppas på tur.....
    Trevlig midsommar!

    Hälsningar från Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  29. Hei. Så finn blogg du har. Tar gjerne 3 lodd jeg.
    Krysser fingrene for sånn postkasse vil jeg ha:)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  30. Jeg er selvfølgelig med! :)

    3 lodd på meg. ;)

    ♥ Siljemor

    SvarSlett
  31. Så morro! Jeg blir gjerne med. 1 lodd. Klem Madelén

    SvarSlett
  32. Jeg tar 3 lodd, og legger meg til som følger på Facebook også:)

    SvarSlett
  33. Utrolig stilig!!
    1 lodd på meg

    SvarSlett
  34. Å slike er skikkelig kule :D
    Tar 1 lodd jeg :)

    SvarSlett
  35. Heisann hoppsann. :)
    Da har jeg linket til Facebook, og legger meg til som følger. To lodd altså, og venter i spenning på resultatet. Lykke til, alle som en! =D

    SvarSlett
  36. Hei, så spennende :-) Tar 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  37. Så fin premie! Blir gjerne med på trekning jeg!
    Tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  38. Flott premie! 3 lodd til meg:-)

    SvarSlett
  39. Jeg tar veldig gjerne et lodd:) Flott blogg dere har!!!

    -Elisabeth

    SvarSlett
  40. Oj, denne hadde jeg i hånden i butikken i dag, men så fikk jeg en telefon og det ble med det. Så da må jeg jo bare bli med her... kanskje skjebnen er på min side:) følger og tar med 2 lykke lodd.

    SvarSlett
  41. Hei!

    Jeg trekker gjerne ett lodd og satser på vinnerloddet :D

    God sommer!

    SvarSlett
  42. Hurra for fin postkasse. Klart jeg vil vinne en slik, spesielt fordi det er trekning på min dag! Håper på vinnerlykke. Lisbeth

    SvarSlett
  43. Super postkasse! jeg vil ha! ;) Og trekker to lodd.

    SvarSlett
  44. Å så flott gave:)
    Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd

    god helg

    SvarSlett
  45. Å ein slik vil eg gjerne vinne☺☺
    3 lodd til meg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  46. Jeg er følger, men kun ved å ha lagret på favoritter og titter stadig innom. har ikke blogg selv ennå.... Har lyst da=)
    Fortsatt fin helg ønskes fra nattevakten

    kathy_t84@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Jeg må bare bli med på denne give awayen for jentene ønsker seg virkelig en slik postkasse til Furtebua:) Prøver maks lykke, altså 3 lodd:)

    SvarSlett
  48. Oj, så artig blogg! og så fin gåve!! Den vil eg gjerne prøve og vinne!! : )
    God søndag!

    SvarSlett
  49. blir gjerne med, og tar to lodd!

    tvitvi!:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  50. Så spennende! Jeg deltar gjerne og tar 3 lodd, følger og har linket :) Og lagt med på Facebook :)

    Nyt sommeren!

    Tove

    SvarSlett
  51. De er så stilige disse postkassene, så jeg slenger meg med og tar 3 lodd ;)

    SvarSlett
  52. Så morro - en så vil jeg gjerne vinne! 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  53. Tøffe postkasser:) Vil gjerne være med på give awayen og trekker 2 lodd:)

    Ønsker deg en flott sommertid!

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  54. Så flott giveaway :) Jeg har gjort alt og er med for full pott!

    SvarSlett
  55. Jeg vil gjerne være med. Tar 1 lodd.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  56. Eg vil gjerne vinne!!! Tar 2 lodd, følger og kommenterer!! Klem frå Solveig

    SvarSlett
  57. Heisann !
    Vi trenger en ny postkasse, så blir gjerne med i trekningen hos deg :o)

    Hilsen Bente M.

    SvarSlett
  58. Er vel veldig i site liten, men prøver alikavel. Tar to lodd (viser til konkuransen på min blogg, og skriver her)

    Håper jeg vinner.

    SvarSlett
  59. Postkassen var jo bare råstilig.
    Jeg tar 2 lodd:):)

    SvarSlett
  60. Jeg er med:)
    2 Lodd

    Delt link på facebooksiden min (line strandli)

    line.strandli@gmail.com

    Line

    SvarSlett
  61. Jeg trenger en postkasse! Og denne var attpåtil riktig søt!

    Elise Herland
    ekstraposteh@yahoo.no

    SvarSlett
  62. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  63. To lodd tok jeg...la meg som følger også.

    SvarSlett
  64. Oj, hva jeg gjerne skulle hatt en slik postkasse til prinsessa mi! Jeg tar tre lodd!

    SvarSlett
  65. Så flott blogg! Jeg tar to lodd jeg, la meg til som følger også :)

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  66. Jeg vil gjerne eie den tøffeste postkassen nord for Dovre!!
    Følger og kommenterer, men har ingen blogg, 2 lodd til meg.

    GoD SomMeR!!

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  67. Ett lodd på meg.

    God sommer!!

    mwaaler@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Å, så nydelig postkasse! Jeg tar gjerne en rosa en:-)

    1 lodd til meg! GOD SOMMER!

    Camilla
    privatrett@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Innom i siste liten, et lodd til meg takk :)

    Mvh

    Monica

    moccivatti@gmail.com

    SvarSlett
  70. Tar 1 lodd :) Fin blogg har du!

    SvarSlett