mandag 1. juli 2013

Lisas favoritt

Hei hei kjære leser og kunde!
Nå er salget i gang, og jeg tenkte å tipse dere om mitt favorittplagg blant salgsvarene!






Dere som har handlet av meg i butikken på Byhaven vet kanskje at jeg er mamma til ei lita prinsesse på 2 år. Og dette skjørtet fra MeMini er en absolutt favoritt til både mor og datter. Hjemme hos oss brukes både skjørtet i festlige anledninger, og i barnehagen. Med andre ord skikkelig anvendelig!

Skjørtet er nå nedsatt fra 449,- til bare 314,30,-.
Skjørtet kan kjøpes her (link).










Til gutta boys liker jeg godt denne stilige og anvendelige skjorta fra Gant. Den kan på samme måte som skjørtet like gjerne brukes til hverdags som til fest, og det liker jeg!! :)

Skjorta koster nå 454,30,- (førpris 649,-).
Kan kjøpes her (link).












Foruten dette har vi også mange flotte varer til nedsatte priser. De beste varene forsvinner først, så ikke vent for lenge!
Alle salgsvarene finner du her (link) !
GODT SALG!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar